blog_finances

KAMIL BULIŃSKIEMBA

 

Nauczyciel akademicki, coach.

 

 

Karierę w biznesie budował m.in.: w Raiffeisen Leasing Polska, Wolters Kluwer Polska, MultiBank, Raiffeisen Bank Polska, Motivizer, Bradford, Henkel Polska, INFOR, MetLife TUnŻiR S.A., Edison Energia S.A. oraz Nationale Nederlanden S.A.

 

Dyrektor Regionalny ICF Polska. Autor wydanej w 2016 r. nakładem Helion Onepress „Sprzedaży bez mitów“ (nominowanej w 2017 r. do nagrody „Książka dla Trenera“). Jako ekspert współpracował z Polsat News, Radio Łódź, oraz z dwumiesięcznikiem „Nowa Sprzedaż“.

 

Występował jako mówca m.in.: na Forum Szefów Sprzedaży, Śniadaniach Liderów Sprzedaży oraz eventach animujących środowisko HR pod nazwą "HR na Śniadanie". Autor artykułów i komentarzy publikowanych na łamach m.in., "Szef Sprzedaży", "Nowa Sprzedaż", "Dr Sprzedaż", hrnews.pl, stomatologianews.pl.

 

Absolwent studiów Executive MBA Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, Szkoły Trenerów Sprzedaży oraz Szkoły Zarządzania Sprzedażą.

 

Asystent na Wydziale Ekonomii i Zarządzania w Wyższej Szkole Ekonomii Prawa i Nauk Medycznych w Kielcach, nauczyciel akademicki w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu oraz wykładowca na Uniwersytecie SWPS (współpracował również m.in. ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Kolegium Uczelni Prywatnych FUTURUS).

 

Główne obszary zainteresowań i specjalizacji: wystąpienia publiczne w pracy menedżera, psychologia sprzedaży, coaching kompetencyjny zespołów handlowych, personal branding managera. Prowadzi szkolenia, wykłady i wystąpienia w języku polskim i angielskim.